Monday, February 3, 2014

Mos e teproni me kafe, mund të krijoni varësi!



Abuzimi me kafe mund të jetë diçka që nënvlerësohet, por që shpesh çon në një varësi të vërtetë. Është ky alarmi që ngrihet nga një studim i drejtuar nga Laura Juliano e American University i publikuar në “Journal of Caffeine Research”. 

Studimi vë në pah se shpesh personat nuk e kuptojnë se janë të varur nga kafeina, edhe në rastet kur e përdorin në shtatzëni apo kur kanë probleme të theksuara kardiake.

“Efektet negative të kafeinës nuk janë shpesh të njohura si të tilla, sepse bëhet fjalë për një drogë shoqërisht të pranuar dhe konsumuar në mënyrë rutinore.

Por shumë persona mund ta konsumojnë kafenë pa dëme, por për disa të tjerë krijon varësi fizike, por edhe mendore”, shprehet Juliano. Sipas saj personat e shëndetshëm në moshë madhore nuk duhet të konsumojnë më shumë se 400 mg kafeinë në ditë, ndërsa femrat shtatzënë jo më shumë se 200 gramë, ndërsa personat që vuajnë nga ankthi, pagjumësia dhe problemet urinare duhet ta reduktojnë në mënyrë të ndjeshme pirjen e saj.

Filled Under:

1 comments:

  1. Unë jam me burrin tim për 7 vite pa fëmijë, unë dhe burri im provuam gjithçka që ishte e mundur por nuk pati rezultat, derisa takova një mike timen shumë të mirë e cila më tregoi për Dr. Dawn acuna dhe si e ndihmoi ajo, i shpjegova. gjithçka për Dr dawn acuna pasi e kontaktova në Whatsapp, ajo më premtoi të më ndihmonte, më dha disa udhëzime të cilat i bëra të gjitha në mënyrë perfekte, për habinë time mbeta shtatzënë 2 javë pasi ajo më ndihmoi dhe tani kam një fëmijë të bukur tani. faleminderit Dr dawn acuna, kontaktoni me të për një zgjidhje të shpejtë të problemit tuaj,
    *Nëse dëshironi të mbeteni shtatzënë.
    *Nëse doni të ktheni të dashurin tuaj.
    *Nëse dëshironi të kuroni ndonjë sëmundje.
    *Nëse dëshironi fat të mirë në jetën tuaj.
    *Nëse doni të ndaloni abortin dhe të tjerët,
    : email { dawnacuna314@gmail.com}
    Whatsapp: +2348032246310

    ReplyDelete