Monday, February 3, 2014

Çokollatë, çaj dhe fruta mali, kundër diabetit



Dieta e cila përfshin substancat e gjetura në çokollatë, çaj dhe në frutat e malit, mund të ndihmojë në mbrojtjen nga diabeti dhe sëmundje të tjera, thonë kërkuesit britanikë.

Studimi i realizuar së fundi kishte përfshirë mbi dy mijë gra të cilat kishin plotësuar një pyetësor dhe më pas ishin testuar për nivelet e sheqerit në gjak, inflamacion dhe rezistencë ndaj insulinës.

“Hulumtimi jonë u fokusua në dobitë e të ngrënit të nën-grupeve të caktuara të flavanoideve”, thotë udhëheqësi i studimit, Aedin Cassidy, nga Universiteti i East Anglia në Angli.

“Ne jemi fokusuar në flavonet, të cilat gjenden në bimë dhe zarzavate si majdanoz, trumzë dhe selino, si dhe në antocianinet, të gjendura në frutat e malit, rrushin e kuq, verë dhe fruta dhe zarzavatet tjera me ngjyrë të kuqe”, ka shtuar ai.

Rezultatet treguan se konsumimi i nivelet e larta të flavoneve dhe antocianideve ishte lidhur me ulje të rezistencës ndaj insulinës, rregullim më të mirë të sheqerit në gjak dhe nivele të ulëta të inflamacionit. Inflamacioni kronik lidhet jo vetëm me diabetin, por edhe obezitetin, sëmundjet kardiovaskulare dhe kancerin.

Studimi është publikuar më 19 janar në revistën shkencore mjekësore Journal of Nutrition.

Filled Under:

1 comments:

  1. Unë jam me burrin tim për 7 vite pa fëmijë, unë dhe burri im provuam gjithçka që ishte e mundur por nuk pati rezultat, derisa takova një mike timen shumë të mirë e cila më tregoi për Dr. Dawn acuna dhe si e ndihmoi ajo, i shpjegova. gjithçka për Dr dawn acuna pasi e kontaktova në Whatsapp, ajo më premtoi të më ndihmonte, më dha disa udhëzime të cilat i bëra të gjitha në mënyrë perfekte, për habinë time mbeta shtatzënë 2 javë pasi ajo më ndihmoi dhe tani kam një fëmijë të bukur tani. faleminderit Dr dawn acuna, kontaktoni me të për një zgjidhje të shpejtë të problemit tuaj,
    *Nëse dëshironi të mbeteni shtatzënë.
    *Nëse doni të ktheni të dashurin tuaj.
    *Nëse dëshironi të kuroni ndonjë sëmundje.
    *Nëse dëshironi fat të mirë në jetën tuaj.
    *Nëse doni të ndaloni abortin dhe të tjerët,
    : email { dawnacuna314@gmail.com}
    Whatsapp: +2348032246310

    ReplyDelete