Wednesday, January 29, 2014

Çaji bimor Anti-Astmë (për frymarrje dhe mushkëri) !



Çaji për asma është i pasuruar me oxidants anti që ka vlerë të lartë mjekësore, përfitimet e tij në shërimin e sëmundjeve të frymarrjes dhe mushkërive janë të mëdha dhe efekti i tij shërus ndjehet qysh në fillimin e përdorimit të këtij çaji.
Çaji për frymarrje të lirë siguron personit një frymëmarrje të qëndrueshme duke i larguar nga mushkërit cdo lloj pengese për frymamrrje
Përfitimet:
-Ndihmonë në frymarrje
-Ndihmonë në shërimin e sëmundjeve të fytit
-Ndihmonë në largimin e nikotines nga mushkërit
-Ndihmon në shërimin e sëmundjeve të mushkërive
-Siguron një stabilitet dhe qëndrueshmëri të gjat për kanalet e frymarrjes
-Largon dhe mbron nga inflamacionet e ndryshme
-Shëron mukozen
- Rregullon çrregullimin e mushkërive në procesin e frymarrjes
-Ndihmonë në lënjen e duhanit dhe alkoolit.
Ju nuk keni nevojë për barna për të normalizuar presionin e mushkërive drejt kanaleve të frymarrjes! Ky çaj i mahnitshëm anti-Astmë është ilaç që punon shpejt në rregullimin e sistemit të frymarrjes në tërsi në trupin tuaj.
Përdorimi: Merr një gotë të madhe me ujë të vluar dhe hedh një filter nga çaji Anti-Astmë, lenë 2-3min dhe hjek filterin nga gota dhe pastai e konsumoni, Efekti ndihet brenda 30min.

Filled Under:

1 comments:

  1. Unë jam me burrin tim për 7 vite pa fëmijë, unë dhe burri im provuam gjithçka që ishte e mundur por nuk pati rezultat, derisa takova një mike timen shumë të mirë e cila më tregoi për Dr. Dawn acuna dhe si e ndihmoi ajo, i shpjegova. gjithçka për Dr dawn acuna pasi e kontaktova në Whatsapp, ajo më premtoi të më ndihmonte, më dha disa udhëzime të cilat i bëra të gjitha në mënyrë perfekte, për habinë time mbeta shtatzënë 2 javë pasi ajo më ndihmoi dhe tani kam një fëmijë të bukur tani. faleminderit Dr dawn acuna, kontaktoni me të për një zgjidhje të shpejtë të problemit tuaj,
    *Nëse dëshironi të mbeteni shtatzënë.
    *Nëse doni të ktheni të dashurin tuaj.
    *Nëse dëshironi të kuroni ndonjë sëmundje.
    *Nëse dëshironi fat të mirë në jetën tuaj.
    *Nëse doni të ndaloni abortin dhe të tjerët,
    : email { dawnacuna314@gmail.com}
    Whatsapp: +2348032246310

    ReplyDelete