Wednesday, January 29, 2014

5 ushqime për të stabilizuar peshën tuaj



Ardhja e pranveres per shumekend eshte nje stimul per te rikthyer peshen normale dhe per te rregualluar vijen e trupit.
Krahas aktivitetit me te shtuar fizik, e rendesishme ne kete cak te ri tuajin eshte edhe nje diete e qelluar. per te mos humbur kontrollin e peshes suaj ideale, mbani prane vetes keto pese ushqime.
Grejpfrut
Nese nuk perdorni ilace ne lidhje me kolesterolin, sheqerin dhe depresionin, perpiquni te konsumoni nje grejpfrut e gjysme ne dite para cdo vakti. Kjo do te pershpejtoje metabolizmin tuaj, mbylle oreksin dhe do t’ju ngope me shpejt.
Kos
Nese hani 200 mililiter kos ne dite, do ta keni me te lehte te dobesoheni. Ju do te qendroni te ngopur per nje kohe te gjate, nese e konsumoni kosin bashke me gjellen kryesore ne dreke dhe darke. Kur e konsumoni mes vakteve bashke me frutat, zorret do te punojne me shpejt dhe sistemi imunitar do te forcohet.
Bajame
Bajamet jane te pershtatshme si meze te lehta ne mes te vakteve kryesore. Per te larguar urine qe mund te keni, hani deri ne 15 bajame ne dite. Edhe do ta shijoni, edhe do te perfitoni nga proteinat, fibrat dhe yndyrat e saj, duke u ndjere me te te ngopur.
Majdanoz
Eshte me e mira qe mun d te ndihmoje ne pastyrimin e organizmit nga lendet e mbetura dhe te panevojshme. Nese vuani nga edema, majdanozi keshillohet te konsumohet i fresket. Ju mund ta perdorni majdanozin edhe ne gjellen apo sallaten tuaj. Kur konsumohet bashk me limonin, majdanozi pershpejton metabolizmin dhe ndihmohet perthithja me e mire e vitaminave qe ajo permban.
Limoni
Limoni eshte nje depozite e vitamines C dhe ne te njejten kohe eshte nje pershpejtues i forte i mtabolizmiot dhe ekuilibrues i sheqerit. Kur sheqeri konsumohet me ushqime, limoni mundeson ekuilibrin e vleres se tij duke e mbajtur personin te ngopur per nje kohe te gjate. Bejeni zakon te perditshem perdorimin e limonit ne supe, sallata, caj e te tjera.

Filled Under:

1 comments:

  1. Unë jam me burrin tim për 7 vite pa fëmijë, unë dhe burri im provuam gjithçka që ishte e mundur por nuk pati rezultat, derisa takova një mike timen shumë të mirë e cila më tregoi për Dr. Dawn acuna dhe si e ndihmoi ajo, i shpjegova. gjithçka për Dr dawn acuna pasi e kontaktova në Whatsapp, ajo më premtoi të më ndihmonte, më dha disa udhëzime të cilat i bëra të gjitha në mënyrë perfekte, për habinë time mbeta shtatzënë 2 javë pasi ajo më ndihmoi dhe tani kam një fëmijë të bukur tani. faleminderit Dr dawn acuna, kontaktoni me të për një zgjidhje të shpejtë të problemit tuaj,
    *Nëse dëshironi të mbeteni shtatzënë.
    *Nëse doni të ktheni të dashurin tuaj.
    *Nëse dëshironi të kuroni ndonjë sëmundje.
    *Nëse dëshironi fat të mirë në jetën tuaj.
    *Nëse doni të ndaloni abortin dhe të tjerët,
    : email { dawnacuna314@gmail.com}
    Whatsapp: +2348032246310

    ReplyDelete