Saturday, February 1, 2014

Thënie nga Abraham Lincoln



Dhe në fund, nuk numërohen vitet e jetës tuaj… Por jeta gjatë viteve tuaja…
Pothuajse të gjithë mund t’u bëjnë ballë vështiresive, por nëse doni të testoni karakterin e një njeriu, jepini pushtetin.
Vlerat e njeriut nuk maten nga sa ai mund të jap, por nga sa ai jep.
Vendi ynë nuk mund të jetë i pasur materialisht e i varfër shpirtërisht.
Ne jetojmë mu në mes të alarmeve; shqetësimi e mbulon të ardhmen; ne presim një katastrofë të re sa herë që lexojmë gazetën.
Le të kemi besim se drejtësia jep fuqi dhe në këtë besim, le të guxojmë që deri në fund të bëjmë detyrën tonë siç ne e kuptojmë.
I gjithi që unë jam, ose dëshiroj të jem, i dedikohet engjëllit tim, Nënës.
Unë i shkatërroj armiqtë e mi kur i bëj ata shokë.
Nëse doni vërtetë që të bëni dikë të bashkohet me kauzën tuaj, duhet t’i demonstroni mbi të gjitha se jeni sinqerisht një mik i tij.
T’i besosh secilit është rrezik, por të mos i besosh askujt është më rrezik.
Askush nuk ka aq memorie të fort sa tja arrij tja dali mban duke gënjyer.
Une ec ngadalë, por asnjëherë nuk bëj hapa prapa.
Trëndafilat, zambakët, karafilat, të gjitha lulet thahen, çeliku dhe hekuri thyhen, por shoqëria e vërtetë as thahet, as thyhet.
Amerika nuk do të shkatërrohet kurrë nga të huajt. Nëse rrëzohemi dhe humbim lirinë tonë, këtë shkatërrim do ia sjellim vetes.
Evitoje famën nëse do të jetosh në paqe.

Filled Under:

1 comments:

  1. Unë jam me burrin tim për 7 vite pa fëmijë, unë dhe burri im provuam gjithçka që ishte e mundur por nuk pati rezultat, derisa takova një mike timen shumë të mirë e cila më tregoi për Dr. Dawn acuna dhe si e ndihmoi ajo, i shpjegova. gjithçka për Dr dawn acuna pasi e kontaktova në Whatsapp, ajo më premtoi të më ndihmonte, më dha disa udhëzime të cilat i bëra të gjitha në mënyrë perfekte, për habinë time mbeta shtatzënë 2 javë pasi ajo më ndihmoi dhe tani kam një fëmijë të bukur tani. faleminderit Dr dawn acuna, kontaktoni me të për një zgjidhje të shpejtë të problemit tuaj,
    *Nëse dëshironi të mbeteni shtatzënë.
    *Nëse doni të ktheni të dashurin tuaj.
    *Nëse dëshironi të kuroni ndonjë sëmundje.
    *Nëse dëshironi fat të mirë në jetën tuaj.
    *Nëse doni të ndaloni abortin dhe të tjerët,
    : email { dawnacuna314@gmail.com}
    Whatsapp: +2348032246310

    ReplyDelete