Tuesday, February 4, 2014

Me këtë ushqim në shtatzëni rrezikoni edhe nipat e mbesat!



Femrat të cilat në shtatzëni hanë ushqim të yndyrshëm rrisin shanset që edhe vajzat e tyre, madje edhe mbesat të kenë kancer të gjirit më vonë.
Shkencëtarët besojnë që ushqimi i pashëndetshëm që e konsumojmë gjatë shtatzënisë mund të ndryshojë përgjithmonë qelizat e foshnjave të palindura dhe gjeneratave të mëvonshme.
Ata konsiderojnë që me ushqim të shëndetshëm në shtatzëni mund të reduktojmë fenomenin e kancerit të gjirit, tumorit të keq më të shpeshtë në botë te femrat.
Shkencëtarët nga Universiteti Georgetown në Washington kanë ushqyer minjtë shtatzënë me ushqim normal ose shumë të yndyrshëm.
Në grupin e atyre qe janë ushqyer me ushqim të yndyrshëm, vajzat dhe mbesat e tyre kanë pasur rrezik më të madh për të zhvilluar kancer të gjirit. Ushqimi i yndyrshëm është i lidhur me nivelet më të larta të hormonit femëror, estrogjenit.
Me ushqyerje ndikojmë në gjeneratat e ardhshme
Edhe pse hulumtimi nuk është vërtetuar në njerëz, autorja kryesore e studimit, dr. Sonia de Assis tha: “Ajo çka han nëna dhe në çka është e ekspozuar gjatë shtatzënisë mund të rrisë rrezikun nga kanceri i gjirit te vajza e saj.”
“Ajo çka kemi zbuluar për herë të parë është që rreziku i rritur nga kanceri mund të bartet edhe në mbesa, madje edhe stërmbesa dhe atë pa ekspozim shtesë.
Studimi është i rëndësishëm sepse mund të shpjegojë prejardhjen e shkaqeve të disa kancereve të gjirit.
Hulumtuesit, të cilët zbulimet e veta i kanë publikuar në revistën Nature Communications, besojnë që kjo mund të shpjegojë pse në disa familje shfaqet kanceri i gjirit, i cili në parim nuk është gjenetik – ende nuk është i lidhur me ndonjë mutacion të njohur.
Në vend të kësaj, ata besojnë se si ushqimi dhe ekspozimi kimik në stomak mundet përherë “t’i fikë dhe ndezë” gjenet e caktuara nëpër shumë gjenerata, çka është procesi i cili quhet epigjenetika.

Filled Under:

1 comments:

  1. Unë jam me burrin tim për 7 vite pa fëmijë, unë dhe burri im provuam gjithçka që ishte e mundur por nuk pati rezultat, derisa takova një mike timen shumë të mirë e cila më tregoi për Dr. Dawn acuna dhe si e ndihmoi ajo, i shpjegova. gjithçka për Dr dawn acuna pasi e kontaktova në Whatsapp, ajo më premtoi të më ndihmonte, më dha disa udhëzime të cilat i bëra të gjitha në mënyrë perfekte, për habinë time mbeta shtatzënë 2 javë pasi ajo më ndihmoi dhe tani kam një fëmijë të bukur tani. faleminderit Dr dawn acuna, kontaktoni me të për një zgjidhje të shpejtë të problemit tuaj,
    *Nëse dëshironi të mbeteni shtatzënë.
    *Nëse doni të ktheni të dashurin tuaj.
    *Nëse dëshironi të kuroni ndonjë sëmundje.
    *Nëse dëshironi fat të mirë në jetën tuaj.
    *Nëse doni të ndaloni abortin dhe të tjerët,
    : email { dawnacuna314@gmail.com}
    Whatsapp: +2348032246310

    ReplyDelete