Friday, January 31, 2014

Ja disa përfitime shëndetsore nga kërpudha



Kërpudha është një ushqim i cili po “humb” me kalimin e kohës. Ndonëse ekzistojnë më shumë se 4.000 lloje kërpudhash, vetëm 100 prej tyre janë të ngrënshme.

Kërpudhat e ngrënshme janë të thata, të freskëta ose të grira. Ato kanë një përmbajtje kalorike vërtet të ulët, 11kcal/100 g për kërpudhat e freskëta dhe 296 kcal/100 g për ato të thatat. 

Gjithsesi kjo varet edhe nga shumëllojshmëria e kërpudhave që hamë. Pra e sigurt është që ato nuk kanë yndyrë. Kështu që kërpudhat janë të përsosura për t’u përfshirë edhe në dieta të ndryshme dobësimi.

Ndërkohë që ka edhe kater lloje të cilat klasifikohen si kërpudha mjekësore. Studimet më të fundit janë përqendruar veçanërisht në katër lloje të kërpudhave mjekësore, maitake, shiitake, reishi dhe krimet.

Kërpudhat janë të dobishme në luftimin e sëmundjeve kardiovaskulare dhe në frenimin e formimit të kolesterolit në arterie.

Filled Under:

1 comments:

  1. Unë jam me burrin tim për 7 vite pa fëmijë, unë dhe burri im provuam gjithçka që ishte e mundur por nuk pati rezultat, derisa takova një mike timen shumë të mirë e cila më tregoi për Dr. Dawn acuna dhe si e ndihmoi ajo, i shpjegova. gjithçka për Dr dawn acuna pasi e kontaktova në Whatsapp, ajo më premtoi të më ndihmonte, më dha disa udhëzime të cilat i bëra të gjitha në mënyrë perfekte, për habinë time mbeta shtatzënë 2 javë pasi ajo më ndihmoi dhe tani kam një fëmijë të bukur tani. faleminderit Dr dawn acuna, kontaktoni me të për një zgjidhje të shpejtë të problemit tuaj,
    *Nëse dëshironi të mbeteni shtatzënë.
    *Nëse doni të ktheni të dashurin tuaj.
    *Nëse dëshironi të kuroni ndonjë sëmundje.
    *Nëse dëshironi fat të mirë në jetën tuaj.
    *Nëse doni të ndaloni abortin dhe të tjerët,
    : email { dawnacuna314@gmail.com}
    Whatsapp: +2348032246310

    ReplyDelete