Në ajetet Kur’anore të cilat flasin për ngjarjen e zonjës Merjem ka tre fjale te cilat mjeksia bashkohore ka zbuluar se janë themeli i lindjes së lehtë. Allahu i thotë zonjës Merjem të bijës së Imranit:
“Kështu që ha e pi dhe ji e kenaqur(freskoji sytë) dhe po të shohësh ndonjë njeri, thuaj: Me të vërtetë unë i jam zotuar Të gjithëmëshirshmit (Allahut) për agjërimin (heshtje) kështu që nuk do t’i flas asnjë njeriu këtë ditë.” (Merjem 25-25)
“Kështu që ha e pi dhe ji e kenaqur(freskoji sytë) dhe po të shohësh ndonjë njeri, thuaj: Me të vërtetë unë i jam zotuar Të gjithëmëshirshmit (Allahut) për agjërimin (heshtje) kështu që nuk do t’i flas asnjë njeriu këtë ditë.” (Merjem 25-25)
Persa i perket fjalës “kënaqu (freskoji sytë)” shkencëtarët nga kjo fjalë kanë zbuluar se gjendja psikologjike e gruas pak para lindjes ka nje lidhje të ngushtë me lehtesimin e lindjes. Nëse gruaja është e qetë, e kënaqur, burri i saj gjindet pranë saj para lindjes, një gjë e tillë është faktor themelor i lindjes së lehtë. Cdo shqetësim psikologjik, cdo krize sensual, dhe cdo zenke mes dy bashkëshortëve kur gruaja është në prag të lindjes, një gjë e tille lindjen e bën të vështirë. Pra për një urtësi të madhe Allahu thotë: “Kështu qe ha e pi dhe ji e kenaqur (freskoji sytë).
Nga zbulimet shkencore më interesante është se në hurma ka nje lëndë e cila ndihmon në mbledhjen e mitres madhesia e së cilën gjate shtatzanise është prej 2.3 cm3 deri ne 750 cm3. Ndërsa fetusi, posht tij është placenta e cila është e lidhur me enët e gjakut të nenes, dhe kur zbret fetusi nga mitra e nenes dhe e ndjek atë placenta atehërë këto enë hapen dhe keputen ndersa nëse mbeten të hapura nena do të ketë gjakderdhje dhe do vdes. Prandaj Zoti jone i lartëmdheruar për një urtesi të madhe mitren e nenës e bëri që ajo të mblidhet fuqishëm deri në atë shkallë sa që mbajtëset e mitrës të behen të fortë si shkëmbi. Dhe kur akusherja e vendon dorën në mitër, e ndjen atë të fortë dhe atëherë bëhet e qetë se lindja do jetë e shkëqyer sepse mitra me mbledhjen e saj të fuqishme i mbyll të gjitha artetiet e hapura dhe me këtë nderpritet hemorragjia. Pra hurma permban nje lende e cila e ndihmon mitren që të tkurret.
Prandaj është përmendur fjala hurmë në ajetin e lindjes ku Allahu thote:
“Dhe ti shkunde trupin e hurmës nga ti, do të leshojë mbi ty hurma të freskëta e të pjekura.”
Hurma e freskët poashtu përmban një lëndë e cila asiston në rrëshqitjen e ushqimit të mbetur në zorrën e trashe. Ajo është një lëndë pastruese dhe zbutëse. Cdo grua e cila është në prag të lindjes, mjeku apo akusherja e porosit që zorrët e saja të jenë të zbrazura nga cdo gjë, e qëllim që mbushja e zorreve mos të vështiresoj daljen e fetusit nga mitra. Pra në hurmë gjindet ky lloj lënde zbutëse dhe pastruese e zorrëve e sidoemos atë të trashën.
“Dhe ti shkunde trupin e hurmës nga ti, do të leshojë mbi ty hurma të freskëta e të pjekura.”
Hurma e freskët poashtu përmban një lëndë e cila asiston në rrëshqitjen e ushqimit të mbetur në zorrën e trashe. Ajo është një lëndë pastruese dhe zbutëse. Cdo grua e cila është në prag të lindjes, mjeku apo akusherja e porosit që zorrët e saja të jenë të zbrazura nga cdo gjë, e qëllim që mbushja e zorreve mos të vështiresoj daljen e fetusit nga mitra. Pra në hurmë gjindet ky lloj lënde zbutëse dhe pastruese e zorrëve e sidoemos atë të trashën.
Dhimbjet e lindjës janë shumë të veshtira. Të rahurat e zemrës ndonjëherë janë 100 herë në sekondë, ose 80 herë në minut ose 180 herë, me qëllim që t’i përballon këto tkurrje të ashpra. Zemra pra ka nevojë për ushqim, poashtu lëvizjet muskulore kanë nevojë për të, prandaj kalimi i hurmës nga goja deri direkt ne gjak nuk shkon më shumë se dhjete minuta. Ajo është lendë me e lehtë për tretje dhe për shëndrimin e saj nga ushqim në energji.
Vërtetë hurma është shumë e përqëndruar. Ajo ka nevojë për një lëng në të cilin do shkrihet me qëllim që të lehtësohet thithja: “Kështu që ha e pi”
Përse njeriu pasi të hajë dicka të ëmbël ka nevojë të pijë ujë? Kështu është ndertimi funksionar i tij sepse gjëja e ëmbël ka nevojë për zgjatje dhe që të shkrihet në një lëng me qellim që të lehtësohet tretja. Prandaj pirja e ujit është e doemosdoshme për gruan e cila është në prag të lindjes ndërsa gjëndja e saj psikologjike të qetë është element themelor në lindje dhe në ushqimi i saj duhet të jetë tre gjëra, lëndë që ndihmojnë në tkurrjen e mitrës, lëndë që e pengojnë hemorragjinë (gjakderdhjen), lëndë q i pastrojnë dhe i zbusin zorrët dhe lëndë tjëra të cilat ushqejnë në mënyrë të shpejtë dhe të lehtë.
Përse njeriu pasi të hajë dicka të ëmbël ka nevojë të pijë ujë? Kështu është ndertimi funksionar i tij sepse gjëja e ëmbël ka nevojë për zgjatje dhe që të shkrihet në një lëng me qellim që të lehtësohet tretja. Prandaj pirja e ujit është e doemosdoshme për gruan e cila është në prag të lindjes ndërsa gjëndja e saj psikologjike të qetë është element themelor në lindje dhe në ushqimi i saj duhet të jetë tre gjëra, lëndë që ndihmojnë në tkurrjen e mitrës, lëndë që e pengojnë hemorragjinë (gjakderdhjen), lëndë q i pastrojnë dhe i zbusin zorrët dhe lëndë tjëra të cilat ushqejnë në mënyrë të shpejtë dhe të lehtë.
Ky Kur’an Fisnik është fjala e Zotit të botrave, fjalë për një rrëfim por nëse ndalesh dhe i mediton ato do të gjesh cudira:
“Dhe ti shkunde trupin e hurmës nga ti, do te leshojë mbi ty hurma të fresketa e të pjekura.”
Ushqimi dhe pija të posacem si dhe gjendja e qetë psikologjike janë të patjetërsueshme pare lindjes.
Këto janë disa versete Kur’anore dhe sa me shumë shkenca të përparon njeriu akoma më shumë bindet se kjo fjalë është fjala e Allahut, Zotit të botërave, fjala e Krijuesit të gjithësisë, dhe jo fjalë e njeriut.
“Dhe ti shkunde trupin e hurmës nga ti, do te leshojë mbi ty hurma të fresketa e të pjekura.”
Ushqimi dhe pija të posacem si dhe gjendja e qetë psikologjike janë të patjetërsueshme pare lindjes.
Këto janë disa versete Kur’anore dhe sa me shumë shkenca të përparon njeriu akoma më shumë bindet se kjo fjalë është fjala e Allahut, Zotit të botërave, fjala e Krijuesit të gjithësisë, dhe jo fjalë e njeriut.
0 comments:
Post a Comment