Thursday, January 2, 2014

5 ushqimet që ndihmojnë të mbetesh shtatzënë



Jeni njera nga ato qe po provoni te mbeteni shtatzane dhe nuk ia arrini, e pyesni si te mbetem shtatzane? Ketu ne kete artikull do te lexoni per top 5 ushqimet qe ju ndihmojne dhe shtojne gjasat qe te mbeteni shtatzene
Shih dhe gjej keto ushqime te cilat kane shije te mire e gjithashtu ndihmojne trupin te arrij kushtet per krijimin e nje bebe, pasi qe kjo (shtatzania) eshte ajo qe deshironi.
1. Dritherat e plota
S’ke nevoje te shmangesh karbohidratet, vetem thjeshte te besh zgjedhje te duhur. Karbohidratet komplekse si buka nga gruri i plote, orizi i kafenjte, buka e misrit dhe qulli tersheres nuk ndikojne ne insuline dhe sheqer te gjakut aq sa karbohidratet e rafinuara (buka e bardhe, orizi bardh, mielli i bardhe, etj). Dhe cfaredo qe eshte e mire per funksionin e insulines eshte e mire edhe per pjellshmeri (shtatzania).
2. Proteina nga bimet
Proteina nga bimet si fasulet, bizelet dhe kikiriket jane shoqeruar me shtim te pjellshmerise, dicka qe proteina nga mishi kuq dhe mishi i shpezeve nuk ofron. Fasulet jane perplot me hekur, nje ndihmues tjeter i pjellshmerise (feritilitetit). Nuk eshte e thene te behesh vegjetarian por provo te kufizosh mishin ne porcione te vogla.
3. Produktet nga qumeshti
Ndoshta e ke veshtire te mendosh per qumeshtin e plote, kosin e plote, e bile edhe akulloret si ushqime qe shtojne pjellshmerine dhe ju ndihmojne te mbeteni shtatzane, por nje studim i bere ne Harvard ka zbuluar se grate qe konsumonin keto ushqime kishin me pake probleme ovulimi. Produktet e qumeshtit permbajne edhe kalcium, i cili eshte nje materie ushqyese e rendesishme e pjellshmerise. Studiuesit bejne me dije se nuk duhet tepruar me keto ushqime, por nje sherbim ne dite mund te ndihmoj te kompozosh kalorite shtese diku tjeter ne dieten tuaj.
4. Fruta dhe perime te fresketa
Ku t’ia fillojme se sa te shendetshme dhe rendesishme jane frutat dhe perimet per pjellshmerine? Para se gjithash, ato jane perplot me antioksidues te cilet promovojne shendet te pergjithshem dhe reproduktive. Plus shume fruta dhe perime – portokalli dhe frutat citrike te tjera, dredhezat dhe perimet me gjethe te gjelbra – jane perplot me folate nje materie ushqyese e rendesishme me te cilen duhet te mbusheni para shtatzanise qe te parandalosh defektet e lindjes.
5. Yndyrat e mira: Gjysme te ngopura, acidet yndyrore omega-3
Thuaj ‘jo’ yndyrave te ngopura dhe trans-yndyrave, dhe po yndyrave gjysme te ngopura dhe acideve yndyrore omega-3. Keto yndyra zvogelojne pezmatimin dhe shtojne ndjeshmerine ndaj insulines. Ku mund ti gjesh ato? Ne avokado, kokrra (arrat & lajthit), farat e kungullit dhe sezames, sardelet, dhe peshku salmon.
Ti mund t’i kombinosh keto ushqime ne gjithfare menyrash per te shtuar ndikimin e ketyre ushqimeve ne permiresimin e pjellshmerise. Me rendesi eshte qe t’i besh keto ushqime pjese te dietes tuaj qe te shtosh gjasat per te mbetur shtatzane.

Filled Under:

5 comments:

  1. Unë jam me burrin tim për 7 vite pa fëmijë, unë dhe burri im provuam gjithçka që ishte e mundur por nuk pati rezultat, derisa takova një mike timen shumë të mirë e cila më tregoi për Dr. Dawn acuna dhe si e ndihmoi ajo, i shpjegova. gjithçka për Dr dawn acuna pasi e kontaktova në Whatsapp, ajo më premtoi të më ndihmonte, më dha disa udhëzime të cilat i bëra të gjitha në mënyrë perfekte, për habinë time mbeta shtatzënë 2 javë pasi ajo më ndihmoi dhe tani kam një fëmijë të bukur tani. faleminderit Dr dawn acuna, kontaktoni me të për një zgjidhje të shpejtë të problemit tuaj,
    *Nëse dëshironi të mbeteni shtatzënë.
    *Nëse doni të ktheni të dashurin tuaj.
    *Nëse dëshironi të kuroni ndonjë sëmundje.
    *Nëse dëshironi fat të mirë në jetën tuaj.
    *Nëse doni të ndaloni abortin dhe të tjerët,
    : email { dawnacuna314@gmail.com}
    Whatsapp: +2348032246310

    ReplyDelete
  2. Unë kurrë nuk kam parë një mrekulli si kjo në tërë jetën time, kam kërkuar një zgjidhje për të mbetur shtatzënë për më shumë se 8 vjet pas martesës, kam provuar gjithçka të mundshme, por asgjë nuk funksionoi derisa pashë një dëshmi në internet se si Dr. ndihmoi shume gra te mbeten shtatzene me magjine e saj te fuqishme, i shkrova dhe i shpjegova situaten time, me premtoi se do me ndihmoj dhe do te mbetem shtatzene para 1 muaji, bera te gjitha ato qe me porositi dhe shkova ne spital per një mesazh dhe doktori konfirmoi që jam 5 ditë shtatzënë, deri tani kam lindur djalin tim të bukur, burri im është i lumtur tani dhe më jep gjithçka që kërkoj, falë Dr. dawn acuna kontakto me të nëse ke nevojë për ndihmë.
    *Nëse dëshironi të mbeteni shtatzënë.
    *Nëse doni të ktheni të dashurin tuaj.
    *Nëse doni të ndaloni abortin.
    *Nëse doni fuqi shpirtërore.
    *Nëse doni të bëheni të famshëm.
    *Nëse dëshironi të kuroni ndonjë sëmundje.
    Dhe E.T.C.
    Email { dawnacuna314@gmail.com }
    Whatsapp: +2348032246310

    ReplyDelete
  3. Burri im është kthyer!!! Pas 1 vitesh martesë të prishur, burri më la me dy fëmijë dhe jeta ime u shkatërrua. Doja t'i jepja fund, gati vrava veten se ai na la pa asgjë. Jam thyer emocionalisht gjatë gjithë kësaj kohe dhe jeta më duket e pakuptimtë. Një ditë besnike, duke shfletuar internetin, hasa në disa dëshmi për Dr DAWN. Disa njerëz dëshmuan se ai e ktheu ish-in e tyre, të tjerë dëshmuan se ai rikthen mitrën dhe shëron sëmundjet me barishte. Më shumë më interesonte pajtimi me bashkëshortin tim, të cilin Dr. DAWN e bëri të mundur që ta kthente burrin për 3 ditë. Tani burri im është kthyer dhe ne kemi jetuar të lumtur që atëherë. Të gjitha faleminderit për Dr DAWN. Këtu, kontaktin e tij e lë për të gjithë. Sepse ka çdo lloj sfide,
    Email (dawacuna314@gmail.com)
    Whatsapp: +2349046229159

    ReplyDelete
  4. Faleminderit Dr DAWN që më ndihmove të kthej të dashurin tim me magjinë tënde të dashurisë, jam shumë i emocionuar që po jetojmë të lumtur së bashku tani me të vërtetë magjia jote e dashurisë është 100% garanci dhe nuk ka efekte anësore. Shikuesit atje, nëse po kaloni probleme në marrëdhënie, ju këshilloj të kontaktoni Dr DAWN për magjinë e tij të dashurisë. Ju siguroj se magjia e tij e dashurisë mund të rregullojë marrëdhënien e prishur dhe problemin e kotësisë sa hap e mbyll sytë. Këtu është emaili i tij i detajeve: dawnacuna314@gmail.com ose WhatsApp: +2349046229159

    ReplyDelete
  5. Përshëndetje, emri im është Sally, i fejuari im u nda me mua muajin e kaluar, isha aq i trishtuar që ndryshova plotësisht, nuk po haja dhe nuk po flisja me askënd, qava shumë, isha aq i dëshpëruar dhe i stresuar sa kisha frikë se do të përfundoja në spital për shkak të gjithë stresit dhe depresionit, derisa një ditë po kërkoja në internet këshilla për t'i kthyer të dashurin tim sepse e dua dhe kujdesem shumë për të dhe thjesht dua që ne të jemi bashkë si një çift dhe unë dua që ne të zgjasim përgjithmonë, Pastaj gjeta një magjistar të fuqishëm të quajtur LORD DAWN se si ai zgjidhi kaq shumë probleme marrëdhëniesh dhe shëroi kaq shumë sëmundje, pastaj kontaktova me të në Whatsapp, LORD DAWN më tha që i fejuari im do të kthehet për mua midis 24 orëve pasi ai bëri magji mbi të, nuk e besova kurrë derisa i fejuari im më thirri në telefon dhe më tha se ai dëshiron që ne të kthehemi dhe të jetojmë të lumtur së bashku përgjithmonë dhe tani jemi bashkë në paqe dhe në lumturi. kaq i lumtur tani që Zoti agim më ndihmoi t'i ktheja financat e mia. Faleminderit shumë LORD DAWN gjithashtu mund t'ju ndihmojë nëse keni ndonjë problem marrëdhënieje ose sëmundje, kontaktoni atë në Whatsapp: +2349046229159
    Email:  dawnacuna314@gmail.com

    ReplyDelete